Monitoring treści opublikowanych w mediach społecznościowych, czyli social listening, jest niezbędnym narzędziem dla każdego specjalisty zajmującego się public relations, komunikacją, marketingiem oraz dbaniem o wizerunek firm i marek.
Monitoring treści opublikowanych w mediach społecznościowych, czyli social listening, jest niezbędnym narzędziem dla każdego specjalisty zajmującego się public relations, komunikacją, marketingiem oraz dbaniem o wizerunek firm i marek.
Nasze wieloletnie doświadczenie oraz autorskie rozwiązania narzędziowe gwarantują, że w wynikach monitoringu internetu nie znajdziesz spamu. Korzystając z przydatnych funkcji IMM, zyskujesz czas, który możesz poświęcić na aktywne budowanie wizerunku Twojej organizacji i marek w sieci.
Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, a materiały są dostępne w Biuletynie IMM tuż po ich publikacji. Ponadto rozbudowany system alertów pozwala być na bieżąco z pojawiającymi się wzmiankami i skutecznie zapobiegać kryzysom mającym początek w sieci.
Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, a materiały są dostępne w Biuletynie IMM tuż po ich publikacji. Ponadto rozbudowany system alertów pozwala być na bieżąco z pojawiającymi się wzmiankami i skutecznie zapobiegać kryzysom mającym początek w sieci.
Z Biuletynu IMM łatwo pobierzesz raporty, a w Module Analitycznym sprawnie przeanalizujesz wyniki. Z każdego wykresu możesz przejść do materiałów źródłowych, aby sprawdzić te najbardziej wartościowe lub wymagające szybkiego działania antykryzysowego. Od razu możesz włączyć się do dyskusji i odpowiedzieć na pytania internautów.
Bezpłatny Moduł Analityczny pozwala na łatwą analizę statystyczną dzięki interaktywnym wykresom. Otrzymujesz dostęp do istotnych wskaźników, m.in. zaangażowania w social mediach, ekwiwalentu reklamowego, dotarcia, wydźwięku. W module dowolnie porównasz wybrane marki i media aż do dwóch lat wstecz. Każdy wykres i tabelę zapiszesz jednym kliknięciem.
Bezpłatny Moduł Analityczny pozwala na łatwą analizę statystyczną dzięki interaktywnym wykresom. Otrzymujesz dostęp do istotnych wskaźników, m.in. zaangażowania w social mediach, ekwiwalentu reklamowego, dotarcia, wydźwięku. W module dowolnie porównasz wybrane marki i media aż do dwóch lat wstecz. Każdy wykres i tabelę zapiszesz jednym kliknięciem.
Jesteś mikroprzedsiębiorcą, prowadzisz lokalny biznes, rozpoczynasz własną działalność? Monitoring internetu to ważne narzędzie do budowania przewagi konkurencyjnej i dbania o wizerunek firmy w internecie. W wynikach monitoringu sprawdzisz na bieżąco komentarze o interesującej Cię tematyce, które ukazały się w internecie. Odpowiesz szybciej niż konkurencja na potrzeby konsumentów wyrażane w sieci i stworzysz przyjazny wizerunek firmy.
Sprawdź nasz autorski system do samodzielnego definiowania monitoringu internetu i social media. Dzięki aplikacji indywidualnie ustawisz monitoring internetu według wybranych fraz. Do monitoringu marki w sieci możesz dodać nieograniczoną liczbę słów kluczowych. W ten sposób precyzyjnie wyszukasz informacje i wyeliminujesz bezwartościowe wzmianki.