Monitoring radia i telewizji

Kontroluj wizerunek firmy w mediach docierających do milionowych grup odbiorców

Monitoring telewizji i radia jest idealnym rozwiązaniem, gdy prowadzisz szeroko zakrojone działania wizerunkowe oraz bierzesz udział w lokalnych wydarzeniach.

Najszerszy zakres monitoringu RTV na rynku

Sprawdzam wycenę

Monitorujemy ponad dwieście stacji o zasięgu
ogólnopolskim i regionalnym

Szybki monitoring i łatwo dostępne dane

Wyszukujemy informacje w radiu i telewizji w systemie 24/7. Wyniki monitoringu radia i telewizji dostępne są w ciągu dwóch godzin od emisji programu. Masz do nich dostęp na Platformie IMM oraz za pomocą systemu wygodnych powiadomień online.

Do tej pory mieliśmy dostęp tylko do materiałów pojawiających się w internecie. Za jedną z największych zalet usług IMM uważamy możliwość monitorowania również wzmianek prasowych, radiowych i telewizyjnych, ponieważ zgodnie z naszymi przypuszczeniami wiele tego rodzaju publikacji wcześniej pozostawało przez nas niezauważonych.
Anna Iżyńska, Stowarzyszenie Otwarte Klatki

Integracja z wszystkimi usługami IMM

Materiały z monitoringu RTV analizujesz i przeglądasz na Platformie oraz w sekcji Analizy. Jeśli zamawiasz monitoring reklam – możesz porównać wyniki w jednym miejscu.

Cenimy sobie przejrzysty sposób działania platformy, dzięki której mamy nieustanny i łatwy dostęp do interesujących nas materiałów.
Józefina Bartyzel, Fundacja Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury

Wskaźnik zasięgu RTV

Materiały opisujemy dodatkowymi informacjami o efektywności dotarcia (zasięg), wysokości ekwiwalentu reklamowego (AVE), wydźwięku materiału i wieloma innymi wskaźnikami ułatwiającymi raportowanie i analizę komunikacji.

Generowanie raportów w Excelu jest dla nas bardzo przydatne, mamy możliwość porównywania efektywności naszych działań w poszczególnych miesiącach i okresach na podstawie wyników wskaźników AVE i dotarcia.
Anna Iżyńska, Stowarzyszenie Otwarte Klatki

Gwarancja najwyższej jakości wyników

Monitoring radia i telewizji w IMM to gwarancja najwyższej jakości. Materiały z mediów są analizowane przez wyszkolonych analityków i researcherów.

Poradnik IMM

Dlaczego monitoring radia i telewizji jest potrzebny?

 

Nie prowadzisz komunikacji w mediach tradycyjnych? Nie masz szans zaistnieć w głównym wydaniu programów informacyjnych? Twoja kampania będzie realizowana tylko w mediach społecznościowych? Nawet jeśli odpowiadasz twierdząco na wszystkie powyższe pytania, nie oznacza to wcale, że powinieneś zrezygnować z monitorowania mediów w modelu 360!

Zobacz także